Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

Hotelarze w Kołobrzegu PDF Drukuj Email
Wpisany przez Redaktor
wtorek, 24 czerwca 2014 20:16

Każdego roku w czerwcu uczniowie klasy pierwszej technikum hotelarskiego, w ramach zajęć praktycznych, wyjeżdżają na jednodniową wycieczkę do najlepszych hoteli w Kołobrzegu. Część uczniów będzie w nich odbywać miesięczną praktykę zawodową w klasie drugiej lub trzeciej.

Poniżej krótka relacja z wyjazdu przygotowana przez uczennice: Agatę Krajewską, Paulinę Ocetek, Janinę Bazylińską.

Na wycieczkę wyruszyliśmy w okolicach godziny  8 rano 10 czerwca 2014 roku. Po długiej i zabawnej podróży autobusem dojechaliśmy do Kołobrzegu.

Pierwszym hotelem, który zwiedziliśmy był  Hotel Aquarius położony przy ulicy Kasprowicza 24.

Po hotelu oprowadzał nas sam Dyrektor, który przedstawił nam to miejsce zarówno z perspektywy osób tam nocujących, jak i z perspektywy pracowników hotelu.

Oprowadził nas po części noclegowej, pokazując najmniejszy pokój, jaki znajdował się w hotelu.

Zobaczyliśmy także część gastronomiczną, sale konferencyjne, klub nocny, basen, dyspozytornię ochrony obiektu  oraz część SPA. Pan Dyrektor był doskonale zorientowany w Tabeli Kategoryzacyjnej, czym nam zaimponował.

Po krótkim, ale dobrym obiedzie w Mc Donald’s, udaliśmy się w dalszą podróż do Hotelu Arka Medical SPA. Po Arce oprowadził nas Concierge, który zapoznał nas z  częścią  mieszkalną, rekreacyjną oraz SPA. Arka dysponuje także własnym kortem tenisowym, salą kinową, basenem odkrytym i krytym. Pokoje w Arce są bardzo ładnie urządzone. Podczas zwiedzania udało nam się zobaczyć pokój dwuosobowy z balkonem, z którego jest widok na morze.

Zachęceni widokami, po zakończeniu części oficjalnej, poszliśmy nad morze, gdzie wszyscy wspaniale się bawiliśmy.

Po konsultacjach w grupie, doszliśmy do wniosku, że większe wrażenie zrobił na nas Hotel Aquarius.

Droga powrotna była bardzo wesoła. Wszystkim bardzo podobała się ta wycieczka.

Panie Izabela Daniłowicz i  Krystyna Kawicz-Żabska były zarówno z nas, jak i z całej wycieczki bardzo zadowolone.

Poprawiony: wtorek, 24 czerwca 2014 20:29

Odwiedzin:

Darmowy licznik odwiedzin licznik odwiedzin

(od 18.01.2011)

razem przeciw razom

Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: joomla templates web hosting Valid XHTML and CSS.